Najczęściej zadawane pytania

Masz wątpliwości lub dodatkowe pytania? Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej nurtujące pytania.

Rejestracja konta nie jest wymagana. Możesz złożyć zamówienie bez rejestracji, a wszystkie informacje o zamówieniu otrzymasz na swoją skrzynkę mailową.

Pamiętaj jednak, że zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do specjalnych promocji i rabatów.

W tej chwili nie oferujemy odbioru osobistego. Przypominamy, że w przypadku zamówień powyżej 150 zł dostawa jest darmowa 🙂

Dbamy o sprawną logistykę, dlatego wszystkie paczki wysyłamy tego samego po otrzymaniu wpłaty. W przypadku zamówień w weekendy, paczki kurierskie są nadawane w poniedziałki.

Na wpłatę czekamy do 48h (dwa dni robocze). Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.

Skontaktuj się z nami. Prześlemy Ci nowy link do płatności błyskawicznych lub zaproponujemy inną formę płatności.

W podglądzie koszyka znajdziesz specjalne pole na wpisanie kodu rabatowego. Podczas składania zamówienia, również jest taka możliwość.

Bez względu na to czy zamawiasz produkty dla siebie czy na firmę, do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT. Otrzymasz ją razem ze swoim zamówieniem w paczce.

Wszystkie dane odnośnie statusu Twojej paczki otrzymasz mailem. Kod umożliwiający śledzenie paczki również zostanie do Ciebie wysłany.

W większości przypadków otrzymasz również wiadomość SMS od firmy kurierskiej / Paczkomatów.

Jasne, że tak! Współpracujemy z najlepszymi dostawcami gwarantującymi oryginalność wszystkich produktów. Twoje zakupy są bezpieczne. Nie musisz się martwić – zrealizowaliśmy już setki zamówień.

Tak! Cały czas pracujemy nad asortymentem, dodajemy nowe marki i produkty. Jeśli szukasz czegoś, czego jeszcze nie mamy w ofercie, napisz na [email protected] – sprawdzimy dostępność i wyślemy do Ciebie ten produkt.

Najczęściej zadawane pytania